Ai comandat ceva si nu corespunde cu descrierea de pe site sau a ajuns deteriorat? Urmează pașii de mai jos:

  1. Trimite un mail pe adresa office@typemedia.ro in care ne specifici numarul comenzii, numele tau, produsul comanda si data.
  2. În scurt timp un curier va ajunge la tine acasă pentru a prelua coletul retur.
  3. Coletul-retur poate fi verificat conform notei de transport, pana in momentul in care acesta ajunge la firma de curierat din Arad. Ulterior, vei primi un e-mail din partea noastra in momentul in care returul va fi acceptat de catre colegi, iar acest proces poate dura pana la 14 zile din momentul in care ai trimis returul.
  4. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile lucrătoare de la ridicarea returului.

Important:

· Produsele pot fi returnate doar cu etichetele atașate și fără urme de purtare.

· Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.

· Nu uita să pui în coletul pentru retur originalul sau copia dovezii de cumpărare (bonul fiscal sau factura)

RETURUL este CONTRACOST în oricare dintre următoarele cazuri:

· Dacă ai plasat o comandă fără să fi logat în contul Typemedia;

· Dacă ai plasat o comandă din contul Typemedia însă aceasta are valoarea mai mică de 400 lei.

Noi îți vom returna numai valoarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT. Ce ai de făcut?

  1. Sună la orice companie de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa ta. Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului
  2. Completează formularul de retur pe care l-ai primit în comandă cu datele corecte și complete. Nu uita să specifici contul bancar pentru a-ți putea returna banii.
  3. Adaugă formularul completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și bonul fiscal / factura aferentă comenzii
  4. Specifică pe colet ”RETUR Typemedia” și trimite-l la adresa:  str. Mihai Viteazul, nr. 1, et. Parter, Sebeș, jud. Alba.
  5. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.

OBSERVAȚII:

· Nu uita să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare (bonul fiscal sau factura) coletului-retur.

· Îți vom fi recunoscători dacă produsul va fi în împachetat în ambalajul original al producătorului.

· Returnarea o faci pe cont propriu, costul de transport nu va fi rambursat. Nu ne trimite colete „cu plata la livare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet.

· Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.

RECLAMAȚII

 Te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email office@typemedia.ro sau telefonic la numărul 0771 257 748.

PLATFORMA ODR

Dacă achiziționați bunurile în calitate de consumator, aveți dreptul să utilizați calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.

Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În același timp, am dori să vă informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.

Dorim să vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: office@typemedia.ro